La Nit TIC, Fòrum E-Tech

Image

Ahir al vespre va tenir lloc la Nit TIC, dins del Fòrum E-Tech, organitzat per AENTEG. Aquest any he tingut l’honor de formar part de Jurat que ha atorgat els premis, i la veritat és que ha estat una bona experiència perquè m’ha permès contrastar el meu punt de vista amb el d’altres persones que no formen part de l’àmbit acadèmic.

En l’apartat de recerca i innovació a les TIC, el premi E-Tech ha anat als meus companys de l’Institut d’Informàtica i Aplicacions (IIiA) de la Universitat de Girona. Ha recollit el premi en Pep Vehí, el director d’aquest Institut, amb qui he pogut parlar-ne i felicitar-lo.

El premi de difusió de les TIC ha anat a parar als amics de STIC.CAT. L’Eduard Batlle ha fet el parlament en nom d’aquesta associació, i també hi ha estat la Trina Millan i en Toni Sellas. Amb tots ells n’he pogut parlar i els he pogut felicitar.

Un altre premi ha anat a l’empresa que ha fet el Web 2.0 de l’Ajuntament de Sarrià de Ter, en l’apartat de millor iniciativa de l’àmbit local. Pel que fa a la millor tasca en llengua catalana, ha anat al projecte HealtScience (curiós que el títol sigui en anglès…)

Estic molt content que amb dos dels premiats m’hi uneixi una relació especial. A la gent de STIC.CAT, només vull desitjar-los molts d’ànims i també encoratjar-los a continuar amb iniciatives solidàries com la que fan en aquests dies, respecte del banc dels aliments. Jo ja hi he contribuït.