Skip to content


La gent 2.0, catalitzadora per a l’administració

ImageFa pocs dies ja vaig comentar la trobada entre el Conseller d’Educació, Ernest Maragall, i diverses persones 2.0 de l’àmbit educatiu i no educatiu, a la qual vaig tenir l’honor de ser-hi convidat.

M’ha fet gràcia veure, en algun lloc, que fa dos anys va haver-hi una trobada semblant amb el Conseller d’Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, amb la presència del combatent 2.0 i professor de la UdG Toni Donaire (també polític 2.0). I ara veig que aquest cap de setmana n’hi ha una altra amb el Secretari de Joventut Eugeni Vilallbí, amb la presència dels actius 2.0 Eduard Batlle i Trina Milan, activistes de Stic.Cat.

Crec que és important que els dirigents que ens governen vagin conscienciant-se de la necessitat de transformar la comunicació entre administració i administrats, fent servir les eines de la web 2.0. No serà fàcil, perquè hi ha molts d’altres problemes, però s’ha d’intentar. I al nostre camp, l’educatiu, encara molt més.Image

Segur que se n’han fet i se’n faran d’altres. La gent 2.0 és catalitzadora de processos a l’administració.

(Primera foto: reunió amb el Consell Huguet; segona Foto: reunió amb el Secretari Villalbí)

Posted in EduInnova.

Tagged with .


No Responses (yet)

Stay in touch with the conversation, subscribe to the RSS feed for comments on this post.



Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Click to hear an audio file of the anti-spam word